Recenzija: Zvuk stakla – K.White / Ljetna ljubav – M.K.Andrews

Oduvijek sam voljela tematiku američkog Juga. Kada sam prvi put pogledala Prohujalo s vihorom, oduševile su me haljine, kuće, stubišta, a o likovima da ne govorimo…Cijela ta regija kao da odiše nekim posebnim šarmom, pa nije ni čudno da se toliko filmova, serija i knjiga piše o tom dijelu Amerike. Ne mogu ne spomenuti i Hart of Dixie kao jednu od najdražih mi serija svih vremena. Toplo vrijeme, mali gradići, plaže koje te mame da njima prošećeš…pa tko i sam ne bi požeio tamo otići? Još i ako su frajeri takvi kakve svi opisuju, milina!

Sasvim slučajno sam ove dvije knjige pročitala gotovo jednu za drugom. I sasvim slučajno obje se radnjom dešavaju u Južnoj Karolini. Svaka je dobra na svoj način, no generalno, nisu toliko niti različite. Obje se bave uglavnom ženskim likovima i njihovim odnosima, pa ako vam je zanimljiva ta tematika, moja preporuka. Nije da su remek djela svjetske književnosti, ali su lako čitljive knjige uz koje ćete se definitivno opustiti.

Zvuk stakla od Karen White​ isprepliće priče nekoliko žena u različitim vremenskim razdobljima, Kako bi krenula iznova nakon smrti supruga, jedna žena odlučila je ostaviti sve i krenuti u nepoznato, odseliti u kuću koju je naslijedila od muža, upoznati obitelj za koju nije niti znala da postoji i steći prijatelje na potpuno neočekivanim mjestima. Žensko prijateljstvo okosnica je ove knjige koja predstavlja jake žene koje su se naučile boriti sa demonima prošlosti. Naravno, ne bi sve bilo dobro bez i ljubavne priče u pozadini svega. A bome, ima i misterije u vidu jedne davne zrakoplovne nesreće i njenih posljedica za koje još nitko ne zna.

Ljetna ljubav od Mary Kay Andrews savršeno je ljetno štivo. Obzrirom da se ljeto sve bliži, ovi sunčani dani vani uz nju su me prenijeli u romantične predjele obala američkog Juga. A i tematika me privukla, četiri frendice u 30tim godinama, napokon odlučuju uzeti zajednički godišnji i mjesec dana provesti same na moru. Pa ako to nije tajna maštarija svih nas žena u 30tim  , ne znam što je. Još i da se radi o odmoru bez djece, ma i tri dana bi bila kao punih mjesec! Ljubavni problemi različite vrste, otkazi, financijske nesigurnosti, promišljanja o budućnosti, sve je to ono što muči protagonistice ove knjige…no uz zgodnog susjeda/konobara surfera, sve će nekako biti lakše.

Malo sam se raspisala, nadam se da ne zamjerate. Sve u svemu, tražite li štivo za godišnji ili nešto za malo odmoriti moždane vijuge i otploviti u romantične predjele pješčanih plaža, ovo su knjige za vas.

Izdavač: Mozaik knjiga