Putovanja

Ljetovanje u mobilnim kućicama – part 2. (Lanterna Premium Camping Resort)

Pisala sam kako sam se prošle godine zaljubila u mobilne kućice i kampove, tako da kada smo ove godine tražili kamo da pobjegnemo na dodatnih par dana na more, prvo što sam predložila mužu je – idemo opet u mobilne! Jer sam se sjetila kako smo pili kavu u miru ujutro dok su oni trčkarali po dvorištu, kako smo čitali popodne dok su oni spavali, kako je plaža bila blizu i sve je bilo tako mirno. I sa klincima je bilo sve nekako lakše tamo.

Dalmacija je otpala u startu jer sam skužila da je njihov pojam kampova sa mobilnima nasaditi naselje mobilnih kućica usred ničega, ispred plaže, pa ajd, tko hoće neka dođe.  Ima nekoliko kampova gdje nije takva situacija, no u terminima koje smo gledali, oni su bili totalno bukirani. Zato smo i odlučili za Istru, nismo dugo bili tamo, pa ajde, da se podsjetimo malo. Računali smo da ćemo možda imati vremena i napraviti koji izlet po Istri, no prevarili smo se jer smo izabrali kamp koji je jednostavno imao toliko toga da klinci nisu htjeli niti čuti da bi išli negdje drugdje. Osim do Poreča, ali to samo zato jer je taj dan bilo prehladno za kupanje.

Uglavnom, opet smo odlučili za Valamar, djelomično jer smo zbog boravka prošle godine i članstva u njihovom Plus klubu imali neki sitni popust, tako da je cijena bila ta koja je prevagnula. Jer da je ljetovati u mobilnima u sezoni jeftino – nije.  Uglavnom, boravili smo u Lanterna Premium Camping Resortu u Poreču. Tj ne baš u Poreču, do njega ima 20ak minuta vožnje autom, ali ok, to zaista nije daleko. Prvo da kažem, kamp je predivan i kamp je ogroman. Osim parcela za šatore, kamp kućice i kampere, ima i nekoliko posebnih dijelova sa mobilnim kućicama, glamping šatorima, raznim sadržajima za zabavu i naravno, puno plaža. Ono što je stvarno odlično je činjenica da iako je kamp sam po sebi stvarno velik, plaža ima toliko da nigdje nije bilo nekih velikih gužvi. Što je po meni veliki plus. jer moji klinci su stvarno živi i moram ih stalno imati na oku, u moru i izvan njega. Drugo, unutar kampa postoje tri kompleksa sa bazenima, od kojih su dva dostupna za sve goste kampa. Jedan je dio sa bazenima sa morskom vodom, odmah uz more, dok je drugi ogroman kompleks bazena prvenstveno prilagođen klincima. Tu ćete naći razne tobogane, špricalice, bazene za bebe…Niti jedan bazen mslim da nije dublji od 1,50m i svi su relativno mali, tako da je stvarno odlično za djecu. Ležaljke se naplaćuju, set 2 ležaljke i suncobran po danu je 80kn, što nije neka pretjerana cijena ako mislite boraviti tamo cijeli dan, no za  nas koji moramo stalno trčati za klincima a legnemo na 5 minuta maksimalno, i ručnici na travnatim dijelovima sasvim dobro posluže. Tamo ima i restoran i kafić, a cijene su sasvim pristojne. Cuga je nešto skuplja, no recimo cheesburger s pomfritom može se pojesti za 53kn, što je neka prosječna cijena takvog obroka i kod nas na kopnu.

Što se ostalih sadržaja tiče, zaista je osjećaj kao da se nalazite u nekom velikom hotelskom resortu. Osim što imate svoj vanjski prostor i mir kojeg ćete u hotelima teško naći. Kazalište za djecu svaki večer ima neke programe, navečer je dječje kino na otvorenom, kroz dan su dostupni razni programi vježbanja, plesa, radionice za klince i sportske aktivnosti poput mini golfa, skate parka, odbojke na pijesku, košarke i sl. Postoji i Maro klub, to je klub za djecu koji ima 4 dijela (za bebe, klince 3-7. 7-12 i teen), gdje su u principu djeca sama s animatorima, veliko dječje igralište, dio sa igrama te još dvije manje ‘igraonice’ na zatvorenom (što dobro dođe kada je ružno vrijeme). Plaže su šljunčane, jedna pješčana i dosta ‘divljnih’ plaža sa kamenjem. Za svakoga po izboru.

Mobilne kućice podijeljene su u nekoliko sektora. Kada smo gledali što ćemo rezervirati, nismo baš znali koja je razlika od kućice do kućice, pa evo, ovdje ću napisati što sam saznala, možda pomogne nekome pri odluci.

Mi smo bili smješteni u dijelu koji se zove Marine Premium Village. To su kućice plave, zelene ili bež boje, veličine su 4+2 ili 6+2 osobe (tako su uglavnom sve kućice).  Smještene su u nekoliko redova, kućice su okrenute jedna prema drugoj, a između svakog tog kompleta kućica je maleni dječji parkić – tako da zapravo u kojoj god kućici si smještan unutar tog dijela, uvijek će biti nekoliko igrala za klince u vidnom polju, što je stvarno odlično. I same kućice su u hladu kroz cijeli dan, tako da bez problema možete sjediti na terasi u bilo koje doba dana. Što je super sa ovom lokacijom, zapravo je dosta centralna – blizu je kompleksa bazena (gotovo odmah pored), kazališta gdje se odvija večina aktivnosti i šljunčane plaže.

Mediterranean Garden Premium Village nalazi se pored Marine Premium Village-a, i zapravo je sve jako slično osim što su same kućice nešto modernije i novije. Istrian Village kućice su smještene odmah pored bazena, no nisu okrenute jedna prema drugoj nego su više ‘privatne’.

Lokacijski možda najljepše mobilne kućice u kampu su Marbello Premium Village, koje se nalaze odmah prvi red uz plažu, tako da je pogled koji iz njih puca zaista fantastičan. Jedina mana je da su malo dalje od ostalih sadržaja kampa, no ako idu samo odrasli ili su djeca već veća, to zaista nije nikakav problem. Tu se također nalazi i dio glamping šatora.

I posljednji dio sa kućicama je Maro Premium Village koje je zapravo posebno naselje baš namijenjeno obiteljima sa malom djecom. Odvojeno je ogradom pa se u naselje ulazi samo sa karticama od kućica, što je super jer nema straha da će klinci izaći van. Unutar se nalazi i nekoliko malih parkića te mali bazen samo za one koji su smješteni u tom naselju, te je ovdje i dio sa glamping šatorima (koji su btw, predivni!). Ono što je super je da se to naselje nalazi odmah pored dječjih klubova, glavnog trga, dućana i pješčane plaže, tako da oni sa malom djecom zaista lako mogu doći do svega.

Sve u svemu, ja sam i ovim kampom oduševljena. Atmosfera je zaista divna, jedino što mi je žao da zbog cijena u kampu nismo čuli niti riječ hrvatskog jezika (od strane drugih gostiju – uglavnom se svodi na Nijemce, Austrijance, Nizozemce i Švicarce, nešto malo Engleza i Mađara). Na žalost, za naše je prilike većini ipak luksuz dati toliko novaca za ljetovanje, osim tu i tamo kojeg luđaka poput muža i mene koji si svake godine priuštimo pet dana boravka u nekom kampu. Tko zna, možda se i s vremenom i to izregulira pa ću se moći pohvaliti da sam provela dva tjedna na ovom divnom mjestu (ili nekom sličnom). No, uvijek postoji predsezona i postsezona, mi smo malo gledali cijene i vjerujte, u 9 mj, svatko si može priuštiti tjedan dana tamo. I trebao bi, pogotovo ako ima klince, jer vjerujte, oni će biti presretni ovdje!  A i vi uz njih, jer ćete napokon uspjeti malo predahnuti :).